Posted on

CREIER PANE

         

            Desi creierul nu este pe gustul multor persoane, eu pot spune ca sunt innebunita dupa el, cel putin in varianta aceasta. I-am dat tarcoale in ultimul timp pe la Carrefour, asteptand sa gasesc proaspat. Dar pana la urma m-am lasat pagubasa si am cumparat congelat.

            Ingrediente:

– 900 gr. creier de porc,

– 3 oua,

– faina si pesmet (nu va pot spune cantitatile ca nu le-am cantarit, dar cu aproximatie cred ca am folosit cate jumatate de cana din fiecare)

– sare si piper dupa gust,

– 1 cana de ulei (eu am folosit de masline, dar puteti folosi de care aveti).

          Preparare:

          Am decongelat creierul, lasandu-l la frigider vreo 12 ore. Am procedat asa, pentru ca mi-a fost teama sa-l decongelez brusc ca sa nu-l deteriorez.

          Apoi l-am spalat bine, l-am tinut in apa rece 15 minute, l-am curatat cat s-a putut de bine si l-am fiert in apa cu un praf de sare pentru 10 minute.

          Dupa cele 10 minute, l-am spalat iarasi si l-am portionat in felii mai subtiri, dar si mai grosute, ca sa impac pe toata lumea.

          Am incins bine uleiul intr-o tigaie si am prajit in acesta bucatile de creier sarate si piperate dupa gust, trecute prin faina, ou si pesmet.

          Am rumenit creierul pe ambele parti si apoi l-am scos pe hartie absorbanta pentru a elimina excesul de ulei.

          Se poate servi cald, dar la fel de bun este si rece.

         

           Noi am mancat cald, iar a doua zi le-am dus si colegelor mele la birou. Sefa m-a laudat, iar Tamisa a inghitit in sec, pentru ca de curand a devenit vegetariana. Felicitari, Tamisa!! Tine-o tot asa!

                                                  Enjoy!!!

Lasă un comentariu