RSS Feed
Posted on

BUCATAR DIN PASIUNE SI UN LIGHT BRUNCH IN REVISTA COSMOPOLITAN

         Mare mi-a fost mirarea cand Ruxandra Panghe, responsabila de rubrica culinara din cadrul revistei Cosmopolitan, m-a contactat pentru o colaborare. Zis si facut…o convorbire telefonica si un mail scurt… atat mi-a trebuit pentru a intelege ce se vrea de la mine. Nimic mai simplu: 2 retete rapide, fara prea multe ingrediente, aspectuase si desigur… delicioase. Am propus mai multe variante, insa retetele castigatoare au fost midiile in sos alb cremos (reteta o gasiti aici)

midii 1

si budinca de seminte de chia cu fructe de padure. Despre aceasta din urma, va dau mai multe detalii, pentru ca nu a fost postata pe blog. Dar, desigur, o puteti regasi si in revista Cosmopolitan a lunii mai.

10169035_615327808550251_1937592124_n

Ingrediente:

–         4 linguriţe seminţe de chia,

–         4 linguriţe fulgi de nucă de cocos,

–         3 linguriţe miere,

–         250 ml. lapte de cocos,

–         200 gr. fructe de pădure.

Încorporează în laptele de cocos seminţele de chia, fulgii de nucă de cocos şi mierea. Amestecă uşor şi aşteaptă 15 minute până se hidratează seminţele, iar compoziţia se leagă, transformâdu-se într-o pastă densă.

PicMonkey Collage

Spală fructele de pădure, scurge-le bine de apă pe un prosop absorbant, apoi taie cubuleţe căpşunele. Restul fructelor, având dimensiuni reduse, pot fi lăsate întregi.

Aşează într-un pahar, sau chiar într-un borcan, dacă urmezi exemplul meu, un strat de fructe de pădure, unul de budincă şi tot aşa până când acesta se umple, terminând însă, cu un strat bogat de fructe de pădure, peste care poţi presăra nucă de cocos. Iar acum, că budinca este gata, mai ai un singur lucru de făcut: savurează un desert foarte sănătos şi în acelaşi timp …. de-li-ciooosss!!!

chia 2

                   chia 4

Iar pentru final v-am pastrat imagini cu ce era mai important – Revista Cosmopolitan!!!

PicMonkey Collage

20140428_162724

 Eu zic ca mi-am indeplinit sarcina cu succes! Voi ce parere aveti?🙂

Lasă un răspuns

