RSS Feed
Posted on

QUESADILLA DE PUI

10013695_605355329547499_1581322414_n

           Oricat de mult mi-ar placea sa gatesc, am uneori momente (si sigur nu numai eu) cand imi doresc la masa ceva foarte bun, sanatos si foarte rapid de preparat. Asa ca, de cand am descoperit reteta asta intr-un restaurant din Constanta, sincer va spun ca m-a dat pe spate. Siiii…. fara nicio rezerva am introdus-o in meniul familiei mele!!!

Ingrediente:

  1. – 400 gr. piept de pui,
  2. – 400 gr. mozzarela,
  3. – 4 tortilla (din supermarket… poate data viitoare ma incumet sa le prepar eu insami),
  4. – 4 linguri de porumb,
  5. – 2 rosii medii,
  6. – 1 avocado,
  7. – 2 lingurite condimente Tex- Mex
  8. – 1 avocado.

Pentru sos:

  1. – 1/2 conserva de rosii cubulete,
  2. – 1 mana de busuioc,
  3. – 1 lingura ulei de masline,
  4. – 3  chilli super picanti.

Inainte de a pregati umplutura, am preparat sosul picant. Este prea mult spus ca l-am preparat, pentru ca nu am facut altceva decat sa pun toate ingredientele in robot si sa le mixez, pana s-au contopit toate aromele.

1082617_605355822880783_1993175218_n

Apoi continuam cu mozzarela, pe care o razuim, taiem in cubulete doar pulpa rosiilor, pe dl. avocado il taiem in felii si scurgem bine de zeama din conserva, porumbul.

Acum ca avem totul pregatit, presaram pieptul de pui cu condimentele Tex- Mex si il frigem pe ambele parti, in tigaia grill.

Cand si acesta este gata, il taiem cubulete.

Apoi, punem intr-o tigaie (eu am folosit doua tavi de pizza) cate o tortilla, presaram pe fiecare cate un sfert din mozzarela rasa, apoi continuam cu cate jumatate din restul ingredientelor iar la la final presaram restul mozzarelei.

10003061_605356292880736_1546326198_n

Asezam deasupra cealalta tortilla si coacem la foc mic pe aragaz, nu mai mult de 2 minute, apasand usor cu palmele peste tortilla situata deasupra.

Si acum vine partea distractiva – cum intorc eu quesadilla pentru a o coace pe ambele parti si pentru a nu-i strica aspectul, ca doar… trebuia sa o si pozez, nu?  Am optat pentru doua spatule de lemn, pe care le-am introdus usor sub preparat si cu viteza luminii, am reusit s-o intorc. Ce-i drept, s-a cam imprastiat ceva porumb pe aragaz… daaar.. nimic mai mult. La final… am fost multumita de rezultat!

10002666_605356696214029_832887491_n

Asadar, dupa ce le-am copt si pe cea de-a doua parte, le-am scos pe un tocator si le-am feliat… Au fost delicioase… mozzarela s-a topit perfect si  a legat toate ingredientele cum nu se putea mai bine…

1980798_605355409547491_1138756791_n

Enjoy!!!

2 responses »

  1. varianta asta e ok, Elena! eu eram pe punctul sa prepar dupa o reteta salvata si am comutat pe altceva pt ca aceea era cu lipiile umplute bagata la cuptor si balteau intr-un sos, sigur s-ar fi udat de la sos si sotul meu n-ar fi vrut sa manance coca uda. nu stiu, poate era buna dar …

    Răspunde

Lasă un răspuns

