RSS Feed
Posted on

Reteta de vacanta – Penne cu pesto alla genovese si nu numai…

                   gfgdfs

                   Stiu ca unora li se va parea absurd sa gatesti in vacanta. Ei bine, mie nu!!! Asa ca, dupa atatea degustari de mancare indiana, ba chiar si un english breakfast super satios, (pe care nu l-as mai incerca a doua oara), sandisuri cu baghete imense si branza brie, ceva preparate frantuzesti, cum ar fi coq au vin, melci, quiche loraine si altele, dar pe care nu mi le mai amintesc, de parca a trecut o vesnicie de cand ne-am intors pe meleagurile noastre, am hotarat noi, mai bine zis eu si Andrei, sa gatim o pasta rapida. Reteta ii apartine lui Andrei. Eu am fost mai mult ajutor de bucatar, dar nu-mi displace deloc aceasta pozitie, atata timp cand invat ceva nou.

Inainte sa-mi incep reteta, cred ca ar fi indicat sa va ademenesc cu cateva imagini ale bunatatilor de prin Franta! Sa-mi spuneti cum vi se par si daca, intradevar v-am facut pofta!

PicMonkey CollagePicMonkey Collage.jpg1

PicMonkey Collage.jpg2

PicMonkey Collage.jpg3Delicios, nu?

Si-acum sa va povestesc putin despre nebunia asta de paste. Din pacate, nu va pot da cantitatile exacte. Insa, nu cred ca trebuie respectate niste proportii fixe pentru a iesi ceva delicios. In plus, poate pesto-ul alla genovese nu este chiar pe gustul tuturor, asa ca puteti diminua sau mari cantitatea dupa pofta inimii. Noi am gatit pentru 6 persoane, asa ca am folosit:

  1. – 600 gr. penne,
  2. – aproximativ 500 gr. piept de pui,
  3. – 500 gr. ciuperci champignon,
  4. – aprox. 4 linguri pesto alla genovese,
  5. – aprox. 8 linguri smantana grasa,
  6. – 4-5 linguri ulei de masline,
  7. – busuioc verde,
  8. – sare, piper,
  9. – parmezan.

Fierbem pastele, respectand timpul indicat pe ambalaj.

Intre timp pregatim sosul: incingem uleiul de masline si inabusim in el ciupercile taiate grosier si pieptul de pui taiat feliute. Amestecam continuu pentru a evita sa se rumeneasca pieptul, pentru ca nu el dorim crocant, ci doar fraged. Cand s-a evaporat apa lasata de ciuperci, adaugam pesto-ul, smantana, sare si piper. Amestecam bine si mai lasam sa dea in clocot vreo 2 minute.

PicMonkey Collage

Adaugam o mana de busuioc proaspat, maruntit si pastele fierte. Amestecam din nou, pana ce pastele sau omogenizat cu sosul, apoi asezam in farfurii si garnisim cu parmezan ras.

nhgfxdzs

IMG_5315

O minunatie, nu altceva!  Voi repeta reteta cat de curand, dar cu mici modificari, asa mai de dieta: paste integrale, eliminam smantana si carnita. Cred ca vor fi delicioase! Si daca voi avea rabdare, poate va voi arata si voua cateva poze!

nhggg

 Enjoy!!!

2 responses »

  1. imi ploua in guraaaa!:)le incerc si eu sapt viitoare….

    Răspunde

Lasă un răspuns

