RSS Feed

Salata de cartofi noi

Posted on

SALATA DE CARTOFI NOI

IMG_jhgfd

           Nu doar in calendare a sosit primavara, ci si in frigiderul meu. Multe, multe legume de sezon combinate in retete delicioase, ne-au incantat privirile si papilele gustative in acest inceput de martie.  Am dat startul cu aceasta salata incredibil de buna, apoi un drob de legume si alte cateva, unele care s-au papat atat de repede, incat n-am avut timp nici sa le fotografiez.

            Ingrediente:

  1. – 1 kg. cartofi noi,
  2. – 3 linguri de chives tocat,
  3. – 1 lingura marar tocat,
  4. – 5 ridichi,
  5. – 125 gr. iaurt gras, de preferinta grecesc; eu nu am avut, asa ca a mers de minune si Danone Cremosso,
  6. – 1 lingurita mustar Dijon,
  7. – 2 linguri de crema de branza tartinabila,
  8. – 3 linguri ulei de masline,
  9. – sare si piper.

                       IMG_1578

                       Spalam bine cartofii si-i fierbem in apa cu sare. Cand s-au fiert, ii taiem cubulete si ii lasam sa se raceasca, timp in care preparam dressingul.

                       Intr-un bol omogenizam iaurtul, mustarul, branza tartinabila, uleiul de masline, sare si piper.

IMG_1582

                      Peste cartofii reci adaugam ridichile feliate, chives si mararul tocate si dressingul. Amestecam usor si putem servi!

IMG_1585

                       Atat de simplu de preparat incat nu prea am avut prea mult de scris. Ce-i drept, nici eu nu m-am avantat in explicatii inutile.

IMG_1620

Enjoy!!! 

About Elena

Gatitul ma relaxeaza, ma deconecteaza de toate problemele. Oricat de obosita ajung acasa dupa o zi extenuanta, de gatit tot am chef. Asa ca, m-am gandit sa impart si cu alte persoane retele mele, sa primesc sfaturi, critici, dar si aprecieri, bineinteles :-).

5 responses »

  1. Simpla, dar atat de buna!

    Răspunde
  2. Demn de retinut ! Trebuie sa o fac si eu ca tare buna cred ca e….
    Te tzuc cu drag Elena !

    Răspunde

Lasă un răspuns

