RSS Feed
Posted on

PULPITE-N BACON SI LEGUME LA CUPTOR

                 Poate ca unii ar considera ca ar trebui sa pastrez acest gest simplu, dar plin de insemnatate numai pentru noi doi. Dar eu chiar simt nevoia sa va povestesc si voua surpriza pe care mi-a pregatit-o sotul meu. Ei bine, azi cand am sosit acasa de la birou, destul de obosita,  slabita si fara chef, mai ales ca dimineata nu prea m-am simtit bine,  am gasit pe masa din bucatarie un trandafir rosu, superb si un pachetel de macarons, legat cu fundita roz. Am ramas impresionata! Sincer!! Mai ales ca nu exista vreun motiv anume sa primesc ceva!!

               Intradevar, nu trece niciun Craciun, Paste, 1 – 8 Martie, aniversare, onomastica fara sa ne cadorisim. Dar nimic nu este mai frumos sa primesti si probabil sa si faci un cadou pe nepregatite. Spun „probabil” cand vorbesc despre facut cadouri fara motiv, pentru ca eu nu prea ma indeletnicesc cu asa ceva. Nu pentru ca nu mi-ar placea, dar parca niciodata nu-mi gasesc timpul necesar!

             Voi oferiti cadouri fara motiv persoanelor dragi? Nu spun ca ar trebui sa facem un obicei din asta, pentru ca apoi nu ar mai avea niciun farmec, dar totusi, cred ca ar trebui sa ne mai oprim putin din alergatura asta zilnica, sa nu ne mai facem atatea planuri, ca doar viata este ceea ce ni se intampla in timp ce ne facem planuri si sa ne amintim sa facem fericit pe cel pe care-l iubim cu un mic si aparent neinsemnat gest.

               Eu n-am stat prea mult pe ganduri si am incercat sa-mi rasplatesc sotul cu o cina rapida si delicioasa. De desert nu am mai avut timp, dar cu siguranta maine ma voi ocupa de el in tihna!

              Ingrediente:

  1. – 2 pulpe de pui,
  2. – cate jumatate de ardei rosu, verde si galben,
  3. – 1 zucchini,
  4. – 5 ciuperci champignon,
  5. – 150 gr. bacon,
  6. – 4 catei usturoi,
  7. – 4 frunze salvie,
  8. – rozmarin,
  9. – 5 linguri ulei de masline extravirgin,
  10. – sare,
  11. – piper.

           

              Taiem pulpele in doua, le curatam de piele,  crestam fiecare bucata cate putin, le presaram cu putin piper  (sare nu, pentru ca baconul este suficient de sarat)  si le infasuram in bacon.

             Spalam bine legumele si le taiem dupa pofta inimii. Eu am taiat cipercutele in doua, ardeiii si dovlecelul in cuburi mari.

             Ungem tava cu ulei de masline, dupa care asezam carnita infasurata in bacon si legumele. Stropim cu restul de ulei de masline si poi aruncam peste acestea salvia, rozmarinul, piper, putina sare si nu in ultimul rand cateii de usturoi zdrobiti usor cu lama cutitului.

             Acoperim tava cu folie de aluminiu si o introducem in cuptorul incins. Dupa 20 de minute eliminam folia si mai lasam la cuptor aproximativ 15 minute, pana cand baconul este rumenit.

              Foarte simplu, nu? Efort minim, efect maxim!!

PS: Macaronsii au fost bestiali si am aflat ca au fost cumparati de la Madame Lucie. Daca nu va incumetati sa-i pregatiti singuri, merita sa va achizitonati cativa, sau chiar mai multi daca va tin buzunarele (am vazut pe site ca pretul ar fi cam 4 lei/15 gr., adica aproximativ 4 lei/mcarons)! Dar credeti-ma ca-si merita fiecare leut!

Enjoy!!!

2 responses »

  1. doamneee,saliveez:)!arata bestiallllll~!

    Răspunde

Lasă un răspuns

