RSS Feed
Posted on

MUFFINS CU FRUCTE DE PADURE

Sunt o gurmanda!! Recunosc!! Poate asta-i motivul pentru care ador sa gatesc! Imi place sa mananc bunatati, de fapt, mie cam totul mi se pare bun!! Nu sunt deloc pretentioasa!! Cel  putin, asa ma vad eu!!

Stiu ca sotul meu nu ar zice tocmai acelasi lucru, mai ales in ceea ce priveste micul dejun, cand fac mofturi mai ceva ca cel mai rasfatat copil!! Ma trezesc cu mare pofta de mancare, dar nimic din frigider nu-mi place. Insa, ceva dulce langa un pahar cu lapte nu as refuza niciodata. Asa ca m-am hotarat sa fac niste muffinsi dulci – acrisori si consistenti pentru micul dejun.

Hai ca v-am povestit destul, iar vorba lunga-i saracia omului! Sa trecem la reteta pentru 18 muffinsi suuuper deliciosi!

Ingrediente:

  1. – 240 gr. faina,
  2. – 2 plicuri praf de copt,
  3. – 2 plicuri zahar vanilat,
  4. – 150 gr. zahar,
  5. – 2 oua,
  6. – 300 ml. lapte,
  7. – 150 gr. unt,
  8. – 250 gr. fructe de padure congelate,
  9. – coaja rasa a unei lamai,
  10. – un praf de sare.

In untul, lasat in prealabil la temperatura camerei, se incorporeaza zaharul. Peste acestea adaugam 2 oua si continuam sa amestecam. Cand s-au amogenizat, adaugam laptele si mixam la viteza medie.

In faina incorporam praful de copt, un praf de sare si turnam usor acest amestec in mixul de lapte, oua, unt si zahar. Continuam mixarea pana cand faina s-a incorporat in compozitia umeda.

Apoi adaugam coaja rasa de lamaie si fructele de padure congelate. Amestecam usor cu o lingura.

In tava de copt briose asezam hartiutele speciale de copt si umplem fiecare orificiu cam trei sferturi.

Introducem tava in cuptorul incins in prealabil si lasam la copt pentru aproximativ 20 de minute.

Sper ca v-am facut pofta si v-am dat o idee buna pentru micul dejun!

Pofta buna!

2 responses »

  1. Multumesc pt reteta…au iesit delicioase:))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

