RSS Feed
Posted on

NUTELLA FRENCH TOAST SANDWICHES

         

        Astazi am pregatit un mic dejun special si dulce, pentru o zi incantatoare de martie.

        De cateva zile aveam in cap ideea de a pregati aceste sandvisuri cu Nutella, asa ca m-am aprovizionat cu paine French Toast si delicioasa crema de ciocolata. Iar dimineata, de cum m-am trezit, m-am apucat de treaba in liniste pentru a nu-l trezi pe Lucian. Nu de alta, dar eram sigura ca daca ma va surprinde in bucatarie si va vedea ca prepar paine cu ou si Nutella va fi reticent. Dar bineinteles, ca zgomotul tigailor l-a trezit. Si dupa cum ma asteptam, a venit in bucatarie si vazand ce fac si-a afisat o fata tare nemultumita.

       Insa, la final a fost super incantat! Pregatisem cate 4 sandvisuri de fiecare si bineinteles ca eu m-am ales doar cu 3, iar el cu diferenta, nu de alta, dar cica sa nu exagerez cu mancarea ca mi se face rau.

      Acum sa va povestesc si voua cum le-am pregatit.

       Ingrediente:

  1. – 16 felii de paine French Toast,
  2. – 8 lingurite cu Nutella,
  3. – 2 oua,
  4. – 50 gr. unt,
  5. – 1 lingurita esenta de vanilie,
  6. – 3 linguri lapte,
  7. – 2 lingurite zahar pudra.

              Am decupat cu ajutorul unui pahar cercuri din feliile de paine, eliminand astfel coaja. Pe 8 felii am adaugat cate o lingurita de Nutella rece, de la frigider.

          Apoi, am presat usor celelate felii de paine deasupra celor cu ciocolata si am batut cele doua oua, impreuna cu laptele si esenta de vanilie.

         Intr-o tigaie am topit untul si am prajit usor rondelele de paine umplute cu Nutella, trecute prin amestecul de oua, lapte si vanilie. Le-am rumenim usor si le-am scos pe hartie absorbanta.

        Presaram deasupra zahar pudra si se pot servi alaturi de o cana de lapte sau, dupa cum am procedat eu, alaturi de fructe de padure. Ciocolata aceea calda, topita si super dulce a fost o minunatie in combinatie cu fructele de padure acrisoare.

Enjoy!!!

Aceasta reteta participa la concursul Sun Food – Mic dejun delicios – http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.com/2012/03/concurs-mic-dejun-delicios.html

3 responses »

  1. vai viata mea!!:))saliveeeeez!si cand ma gandesc ca sunt la cura…ufffffffff!:((

    Răspunde
  2. Sorryyyyyyy, Carmelina! Da jos vreo 5 kg si apoi poti sa calci stramb o data!!!

    Răspunde
  3. Pingback: Concurs “Mic dejun sanatos” – Pasiune pentru bucatarie

Lasă un răspuns

