RSS Feed
Posted on

CHIFTELUTE DE VINETE CU CASCAVAL AFUMAT

             Eu le-am pregatit ca o gustarica de weekend, dar pot fi preparate si ca aperitiv pentru o cina festiva. Sunt delicioase si au si un design deosebit!!! Pe mine m-au cucerit inca din momentul in care am descoperit reteta, dar nu am gasit pana acum mometul potrivit sa le prepar. Si cum am cumparat prea multe vinete pentru reteta de Melanzane alla Parmigiana, cu celelate doua vinete ramase am hotarat sa prepar aceste piftelute.

Ingrediente:

– 2 vinete – cca. 700 gr.,

– 100 gr. parmezan ras (eu am folosit Pecorino Romano),

– 100 gr. paine inmuiata, stoarsa bine si sfarmata,

– 3 fire de patrunjel tocat marunt,

– 1 catel usturoi,

– 2 oua,

– sare,

– piper,

– 0,5 l ulei (eu am folosit de soia, dar nu cred care are prea mare importanta)

– pesmet,

– cascaval afumat taiat cubulete.

            Am curatat vinetele de coaja, le-am taiat cubulete si le-am oparit timp de 5 minute in apa cu sare.

               Apoi, am scurs vinetele de apa clocotita si le-am asezat intr-o strecuratoare mare cu greutate deasupra, pentru a putea elimina excesul de apa.

              Au stat asa vreo jumatate de ora, dar cum nu erau bine scurse, am continuat acest proces cu mainile.

              Am maruntit vinetele bine stoarse in robot si le-am asezat intr-un bol in care am adaugat painea, parmezanul, catelul de usturoi tocat maruntel, maruntel,  la fel si patrunjelul, sare, piper si cele doua oua.

                Am amestecat totul foarte bine si am format bilute, introducand in mijlocul fiecareia un cubulet de cascaval afumat.

             Am tavalit fiecare pifteluta prin pesmet si le-am prajit in uleiul foarte bine incins.

             Sunt ideale calde, pentru a putea savura cascavalul topit!

Pofta buna!!!

Lasă un răspuns

