RSS Feed
Posted on

PASTE CU NUCI SI SOS GORGONZOLA

             Ador savoarea branzei Gorgonzola. As manca-o dimineata, la pranz si seara si tot nu m-as satura de ea. Pacat ca este cam scumpa!  Dar, cum de curand am achizitionat o cutie de vreo  300 gr., o voi intrebuinta in retetele mele preferate. Una dintre acestea este cea de  paste cu nuci si sos gorgonzola. Haideti sa vedeti cum le-am pregatit eu seara trecuta!

             Ingrediente pentru 2 persoane:

  1. – 220 gr. de paste,
  2. – 60 gr. gorgonzola,
  3. – 100 ml. smantana pentru gatit,
  4. – 50 ml. vin alb demisec,
  5. – 40 gr. nuci,
  6. – 2 lingurite crema de branza (gen Philadelphia),
  7. – 2 frunze de salvie,
  8. – 1/2 lingurita piper alb macinat,
  9. – 2 linguri ulei de masline,
  10. – parmezan ras, dupa gustul fiecaruia (de exemplu, eu vreo doua linguri, Lucian, vreo sapte🙂 ).

           In primul rand am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.

           Apoi, intr-o tigaie incinsa am adaugat uleiul, smantana, crema de branza, Gorgonzola, cei 50 de ml. de vin si am lasat la fiert, la foc mic, vreo 5 minute, timp suficient pentru a se evapora alcoolul si a se topi Gorgonzola.

          Cand totul a devenit cremos, am adaugat nucile, pe care le-am rupt bucati mai mici, piperul alb si frunzele de salvie. Am amestecat bine pentru a se intrepatrunde toate aromele.

            Peste sosul format am adaugat pastele fierte si am mai lasat la foc mic vreo 30 de secunde, amestecand continuu.

            Am servit cu parmezan ras!!

           Ah, ce pofta mi s-a facut!!! Cred ca ma duc sa mai fac iar vreo 2 portii!!!! Cineva sa ma opreasca!!! Pleeeaaase!!!!

 

Lasă un răspuns

