RSS Feed
Posted on

FUNDITE SCALDATE-N MIERE

        In zilele de post, dar si cand am pofta de ceva dulce eu pregatesc aceste paste  cu miere din belsug.

        Ingrediente pentru o persoana:

  1. – 100 gr. paste sub forma de fundite, dar pot fi inlocuite dupa cum doreste fiecare,
  2. – 1 ceasca de nuci maruntite,
  3. – 1/2 lingurita scortisoara,
  4. – 4 linguri de miere (eu am folosit de coriandru – o miere foarte aromata).

          Am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj, le-am trecut sub un jet de apa rece si le-am asezat pe o farfurie.

          Peste ele am presarat scortisoara, nuca si mierea.

         Asta-i tot!

         Mie imi plac foarte mult si in plus este o reteta pentru a carei pregatire depui efort minim, iar efectul final este  maxim.

Pofta buna!!!

Cu aceasta reteta particip la concursul Delimanochefs. Daca va place ma puteti vota aici.

Lasă un răspuns

