RSS Feed
Posted on

SALATA CU SPANAC

        Dupa excesele culinare din weekend, ( sambata – ziua lui Paul, unde ne-am imbuibat cu aperitive, fripturi si o felie uriasa de tort, duminica – vizita la parinti, unde nici n-am ajuns bine ca auzim „Ce sa va dea mama sa mancati?”, asa ca am mancat tot ce ni s-a pus in fata, ca altfel nu aveam scapare; si-am mancat mamaliguta cu lapte, branzica, smantanica, crap prajit cu mujdei de usturoi) ne-am gandit ca in seara asta sa cinam cu o salata. Dar ce fel de salata? Foarte simplu –  cu tot ce am gasit prin frigider. Si am gasit destul de multe:

– o mana de spanac proaspat,

– 1 morcov,

– 1/2 de ceapa mica,

– 1/2 ardei,

– 1 castravete,

– 1 rosie,

– 3 feliute de muschiulet de porc,

– o mana de cubulete  branza de capra,

– 1 ou fiert,

– sucul de la jumatate de lamaie,

– 2 linguri ulei de masline.

             In primul rand, am fiert oul, iar dupa ce s-a fiert l-am lasat la racit in apa rece. Apoi am rupt spanacul bine spalat, am taiat julien toate celelate ingrediente, cu exceptia branzei si muschiletului, pe care le-am taiat cubulete.

            Am amestecat totul intr-un bol, mai putin oul si branzica. Am adaugat zeama de lamaie si uleiul. De sare nu a fost nevoie, pentru ca branzica era destul sarata.

           Apoi am asezat pe un platou salata, iar pe deasupra am presarat cubuletele de branzica si oul.

           La final am realizat ca salata mea semana foarte bine cu salata bulgareasca. Oricum, a fost foarte buna si perfecta pentru o cina usoara.

Enjoy!!!

4 responses »

  1. Esti foarte tare🙂 foarte inspirate retetele; noroc ca nu am pofte, ca altfel te angajam bucatar cu juma’ de norma🙂
    Te pup,
    Dani

    Răspunde
  2. arata extraordinar!arunca si mie jumatate din portie.:))..mi-e fomita dar mi-e lene sa ”bucataresc”:(

    Răspunde
    • Asta nu-i nimic!!! Acum postez meniul din seara asta: muschi de vita cu sos de piper verde.(cumparat de la Fetesti de la EcoMarket – pentru ca acolo este mai ieftin cu mai mult de 50% decat la Constanta) A fost demential!!! L-am tentat chiar si pe Luci care e la cura!!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

