RSS Feed
Posted on

PRAJITURA CU MERE SI SCORTISOARA

Ce poate fi mai gustos, intr-o duminica racoroasa de noiembrie, decat o prajitura cu mere si scortisoara? Ba, eu, am mai adaugat si putina coaja de portocala pentru un plus de aroma. Nici nu va imaginati ce miresme pluteau in bucataria mea!!!!

Hai sa va povestesc cat de simpla este aceasta reteta, invatata de la sefa mea – o gospodina desavarsita si nu spun asta stiind ca va citi post-ul meu, dar chiar asa e.

Ingrediente:

– 1 + 1/2 cana de faina,

– 1 + 1/2 cana de zahar,

– 4 oua,

– 3 – 4 mere,

– 1 pahar mic de iaurt,

– 1 praf de copt,

– 2 – 3 lingurite de scortisoara sau chiar mai multa, in functie de cum va place,

– 1 lingurita coaja rasa de portocala – eu am avut coaja rasa si pusa cu zahar la frigider.

Se bat ouale, fara a separa galbenusul de albus foarte, foarte bine cu telul.

Apoi turnam in ploaie zaharul. La fel procedam si cu faina. Dupa ce toate acestea s-au mogenizat, am adaugat iaurtul in care am stins praful de copt, coaja de portocala si scortisoara.

Am adaugat in aceasta compozitie  merele  curatate de coaja si  taiate cubulete.

Am amestecat bine si am  pus totul intr-o tava cu hartie de copt

 Am lasat la cuptor pentru 20 minute.

2 responses »

  1. mhhh…cred ca-i tare buna!o sa incerc si eu!:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

