RSS Feed
Posted on

SOUVLAKI

Seara trecuta sotul meu, Lucian, a venit cu ideea sa facem cate un Souvlaki, pentru ca aveam in frigider toate ingredientele si in plus trebuia sa fie si ceva rapid pentru ca eram flamanzi amandoi. Am incercat sa-l facem ca la  fastfood-ul Papa Bun din Constanta. Data trecuta cand am mancat pe-acolo, am analizat cu atentie ingredientele si nu mi s-a parut nimic complicat:

– am folosit 4 lipii, cate doua pentru fiecare souvlaki, pentru ca lipiile mele erau foarte subtiri fata de cele de la Papa Bun; cei drept, acolo si le prepara singuri, dar noua ne era prea foame, asa ca nu am mai pierdut timp si cu framantatul; poate data viitoare le voi face si eu singura :-),

– ulei de masline,

– oregano, piper, sare si boia iute,

– jumatate de piept de pui,

– o ceapa mica,

– o mana de cartofi prajiti (au am avut congelati),

Iar pentru sosul Tsatsiki:

– o cana de iaurt de oaie si bivolita,

– 2 – 3 castraveti,

– 4 catei de usturoi,

– ulei de masline,

– sare si oregano.

Am incalizit putin lipiile in tigaia grill, apoi le-am uns cu ulei de masline si oregano.

Am fript pieptul de pui, bine condimentat, iar la sfarsit  l-am taiat cubulete.

In timp ce pipetul se rumenea, am prajit cartofii si nu in ultimul rand m-am ocupat si de tsatsiki.

Intr-un bol am razuit castravetii curatati de coaja, am adaugat iaurtul, oregano, usturoiul pisat si o lingura de ulei de masline. Apoi am amestecat totul bine.

Si cam asa arata souvlaki-ul meu inainte de pasul final.

Se adauga cate putin din fiecare ingredient in lipie si se ruleza. Da, asa se procedeaza teoretic, cu practica, insa, e mai dificil, mai ales, cand iti e foame. Asa ca, eu am fost putin lacoma si mi-am umplut lipia cu cat mai multe, nu am putut sa o rulez bine si nici nu vreau sa va imaginati cum am reusit sa mananc.

Oricum, a fost delicios!!!!

Sper ca v-am facut pofta si voua!!!!

Lasă un răspuns

