RSS Feed
Posted on

SALATA CU PESTE AFUMAT

Ingredientele nu-s deloc multe:

–         aproximativ 1 kg. cartofi,
–         1 morcov,
–         1 conserva de porumb,
–         1 ceapa potrivita; eu am avut si vreo 2 fire de ceapa verde, asa ca nu am ezitat sa le adaug si pe ele,
–         200 gr. de peste afumat; cel folosit de mine este pastrama de macrou, cumparat de la Carrefour,
–         ulei de masline,
–         lamaie
–         sare.

Am taiat cartofii in jumatati, am curatat morcovul si le-am pus in apa cu sare la fiert.

Dupa ce s-au fiert, am scos totul din apa fierbinte si am lasat la racit.

Ar fi trebuit sa ii las sa se raceasca foarte bine, dar cum ne era prea foame, dupa 15 minute i-am luat la taiat cubulete mai mari, cam ca la salata orientala. Apoi am curatat si pestele de oase, atat cat am putut eu de bine, am tocat ceapa marunt, am scurs porumbul de zeama din conserva, am adaugat ulei de masline si zeama de lamaie si am amestecat totul intr-un bol.

A iesit asa cum veti vedea mai jos si pot sa va asigur ca a fost si foarte gustoasa.

Lasă un răspuns

